Verzending

Als uw bestelling op werkdagen voor 16:00u is geplaatst, zal deze dezelfde dag aangeboden worden bij de vervoerder. Mocht uw bestelling onverhoopt een langere levertijd hebben wordt u hiervan op de hoogte gebracht. 

Verzenden in Nederland en België

U ontvangt een email op het moment dat u bestelling is betaald. Mocht u na betaling binnen 30 minuten nog geen bevestigingsmail hebben ontvangen vragen wij u om contact met ons op te nemen. 
Onze pakketten worden binnen Nederland verzonden met Post NL of DHL. Op onze webshop kunt u zelf aangeven of u een voorkeur voor een vervoerder heeft. Op het moment dat uw bestelling is aangeboden bij de vervoerder krijgt u via uw mailadres een e-mail met een track en tracé code, met deze code kunt u de bezorging van uw pakket in de gaten houden. 
Als u bij een eerst bezorgpoging niet thuis bent wordt het pakket op een ander moment nogmaals aangeboden. Na twee mislukte bezorgpogingen wordt het pakket bewaard op een Post-NL locatie bij u in de buurt. Uw pakket dient hier binnen twee weken te worden opgehaald. 

Verzendkosten

Bij bestellingen binnen Nederland en België met een bestelwaarde van boven de 50 euro brengen wij geen verzendkosten in rekening, anders wordt er €4,50 gerekend. Wanneer uw bestelling uitsluitend bestaat uit sale of outlet artikelen met een kortingspercentage van minimaal 50% betaalt u €4,50 verzendkosten. Wanneer u bestelt onder rembours bedragen de verzendkosten €15,95. Ruilen of retourneren is kosteloos.

Afhaallocaties

U kunt bij het invullen van uw gegevens kiezen voor de optie ‘bezorgen op afhaallocatie. Binnen Nederland is dit mogelijk bij  één van de 2.500 'Pakjegemak' afhaalpunten van PostNL of bij één van de 1.200 DHL Parcelshops. 

Verzenden buiten Nederland en België

Voor informatie over verzending buiten Nederland en België verwijzen wij u door naar ‘Verzending buitenland’.