Haflinger 631051 Paul 72

€ 41,95
Op werkdagen voor 17:00 besteld, morgen in huis.
i Levertijd: We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is.

Reserveer en haal op in de winkel
Haflinger 631051 Paul 72
Haflinger 631051 Paul 72 Haflinger 631051 Paul 72 Haflinger 631051 Paul 72 Haflinger 631051 Paul 72 Haflinger 631051 Paul 72 Haflinger 631051 Paul 72
Specificaties
Materiaal Vilt
Serienummer 2200.30.0003
Kleur Blauw
Model 631051 Paul 72

Verzending

Als uw bestelling op werkdagen voor 17:00u is geplaatst, zal deze dezelfde dag aangeboden worden bij de vervoerder. 

Mocht uw bestelling onverhoopt een langere levertijd hebben wordt u hiervan op de hoogte gebracht. 

*Bij bestellingen binnen Nederland en België met een bestelwaarde van boven de €50 brengen wij geen verzendkosten in rekening, anders wordt er €4,50 gerekend. Wanneer uw bestelling uitsluitend bestaat uit sale of outlet artikelen met een kortingspercentage van minimaal 50% betaalt u €4,50 verzendkosten. 

Retourneren

Klanten binnen Nederland en België kunnen van hun online aankoop binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos afzien. Bij uw bestelling ontvangt u van ons een retourlabel waarmee u de zending kosteloos retour kunt sturen. Kijk voor meer informatie op https://www.vanbommelschoenen.nl/retourneren"

De fabrieksgarantie is alleen geldig op goed onderhouden artikelen en met bon/betalingsbewijs tot 6 maanden na aankoop en voor uitverkoop artikelen geld een maximale garantieperiode van 3 maanden. Deze garantie geldt onverminderd de wettelijke garantie. De algemene wettelijke garantie is van toepassing op onze producten, dit wil zeggen dat onze producten bij normaal gebruik en goed onderhoud geen gebreken mogen vertonen zoals men redelijkerwijs mag verwachten tijdens de normale levensduur.

Gebreken die niet door normale slijtage veroorzaakt zijn, worden vakkundig gerepareerd. Is reparatie niet mogelijk, dan ontvangt u van ons een vervangend paar. Indien er geen vervangend paar voorradig is, storten wij het aankoopbedrag retour op uw rekening. Let op: artikelen die teruggestuurd worden naar de fabrikant en niet meer gerepareerd kunnen worden, worden vernietigd en komen niet terug naar de consument. In dit geval ontvangt de consument een ander paar indien op voorraad en anders wordt het aankoopbedrag retour gestort. Reparaties en aanpassingen doen het recht op reclamatie vervallen. Leveranciers geven geen garantie op ritsen en lak materialen. We adviseren uw schoenen goed te onderhouden met passende onderhoudsmiddelen zodat u lang plezier heeft van uw aankoop. 

Houdt rekening met: 

Natuurlijke materialen als leder hebben hun natuurlijke eigenschappen en kunnen dus kleur afgeven, vocht doorlaten, vuil opnemen, vezels afgeven, etc. Luxe materiaalbewerkingen en lak materialen zijn zeer gevoelig voor beschadigingen/scheurtjes. Moeilijk in onderhoud en minder duurzaam en valt niet onder de fabrieksgarantie. Indien u vragen heeft over het onderhoud van lak leder kunt u contact opnemen met onze klantenservice

Klachten procedure 
Mocht u een klacht hebben over een product of onze dienstverlening, dan kunt u deze kenbaar maken door contact op te nemen met onze klantenservice. Om een klacht goed te kunnen beoordelen dient u de schoenen eerst naar ons terug te sturen zodat de klacht kan worden beoordeeld. Binnen 14 werkdagen kunt u een inhoudelijke reactie op uw klacht verwachten. Gebreken die niet door normale slijtage veroorzaakt zijn, worden vakkundig gerepareerd. Is reparatie niet mogelijk, dan ontvangt u van ons een vervangend paar. Indien er geen vervangend paar voorradig is, storten wij het aankoopbedrag retour op uw rekening. Let op: artikelen die teruggestuurd worden naar de fabrikant en niet meer gerepareerd kunnen worden, worden vernietigd en komen niet terug naar de consument. In dit geval ontvangt de consument een ander paar indien op voorraad en anders wordt het aankoopbedrag retour gestort. 

Voor onze uitgebreide voorwaarden, zie onze algemene voorwaarden

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Wacht alstublieft heel eventjes, wij zijn het product voor U in Uw winkelmand aan het plaatsen.