Bestellen & betalen

U kunt gemakkelijk een bestelling plaatsen in onze webshop. Hieronder vindt u een stappenplan welke doorlopen moet worden om een schoen te kunnen bestellen.

U kiest de gewenste schoen en selecteert de juiste maat. Op het moment dat u de juiste maat selecteert wordt het blokje waarin de maat staat donker. De button 'kies uw maat' veranderd in 'in winkelwagen', hier kunt u vervolgens op klikken. (U dient eerst een maat te selecteren voordat u deze in de winkelwagen kunt doen.)

Vervolgens komt u terecht in het winkelmandje, hier verschijnt een pop-up in beeld waarin u de gewenste verzorgingsproducten kan selecteren bij uw schoenen. Indien u geen verzorgingsproducten wenste te ontvangen klikt u op 'Nee, bedankt'.

In het winkelwagentje kunt u uw bestelling controleren, als deze juist is klikt u op de button 'naar uw gegevens'. Indien u al een account heeft kunt u op deze pagina inloggen, heeft u geen account? Dan kiest u voor de button 'account aanmaken en bestellen' of 'bestellen zonder account. Vervolgens komt u terecht op het scherm waar u uw gegevens kunt invullen. Controleer hier goed of alle gegevens juist zijn zodat het pakket naar het goede adres wordt verzonden. Als u alle gegevens heeft gecontroleerd klikt u op de button 'volgende stap (Betalen)'. U wordt doorgestuurd naar onze betaalpartner Multisafepay, in dit scherm kunt u het gewenste betaalmiddel (iDeal, PayPal, CreditCard, bankoverschrijving of onder rembours) kiezen.

Als de betaling is voldaan ontvangt u een email met daarin een bevestiging van uw bestelling. Zodra de bestelling naar u verzonden is ontvangt u nog een email met daarin een track en trace nummer. Heeft u uw betaling voldaan en binnen 5 minuten nog geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer dan eerst uw spam-inbox, staat hier ook geen mail in? Stuur dan een mail naar webshop@vanbommelschoenen.nl, zodat wij kunnen controleren of alles goed is gegaan met uw bestelling.

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)

AfterPay voert voor www.vanbommelschoenen.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.